1 Eylül 2012 Cumartesi

Heyecanlı Bekleyiş Sona Eriyor...

Evet... O gün geldi çattı sonunda... İzinler alındı, heybeler hazırlandı, bisikletler şöyle bir tekrar elden geçirildi... Artık hazırız...

Kısmetse bu gece Kamil Koç ile Çanakkale'ye geçiyoruz; otobüsümüz gece saat 1'de Esenler'den kalkacak. Reklam olsun diye yazmadım otobüs firmasının ismini, otobüse sorunsuz bir şekilde bisikletimi alabileceğimi söyledi bu firma. Araştırdığımda gördüm ki, zaten "bisikletçilerin yanındayız" gibi bir motto ile çıkış yapmışlar zamanında. Bakalım, deneyimlerimi de yazacağım bu konuda...

Çanakkale'ye indikten sonra ilk soluğu Geyikli ya da Bozcaada'da alacağız kısmetse. Kısa bir hedef ile başlayalım istedik, iki farklı güzergahtan birini tercih edeceğiz; 48 kilometrelik anayolu, ya da 59 kilometrelik sahil yolunu.  Bakalım, rakıma ve yolun kalitesine göre karar vereceğiz. Yol ile ilgili diğer yorumları da vardıktan sonra yapacağım kısmetse.

Şekil 1: Geyikli'ye uzanan iki alternatif yol


Şimdilik, Allahaısmarladık.

4 yorum:

  1. Bozcaada'ya geçin kesinlikle, müthiş biryerdir. Umarım ileride ben de katılma fırsatı bulurum böyle bir yolculuğa, maceraya... Otobüs firmasının ismini vermediğine emin misin? :)Çanakkaleye selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneye seni de bekleriz İlkan... : ) gayet keyifli geçmiş bir yolculuk oldu bizim için... "Otobüs firmasının ismini verdim ama, reklam olsun diye vermedim, bisikletçilerin sıkıntı çekmemesi için verdim" demek istemiştim orada aslında... : )

      Sil
  2. Canım oglum Alah yolunuzu açık etsin tatiliniz gönlünüze göre geçsin insallaj

    YanıtlaSil
  3. hayırlı yollar hayırlı tatiller. fikir süpher, takipteyiz.

    YanıtlaSil